sâmbătă, 13 februarie 2010

10 cele mai penibile scuze


1.O prietena ti-a trimis un sms la care ai uitat sa raspunzi."Catelul vecinului mi-a inghitit telefonul".

2.Esti ascultata la istorie si este evident ca nu ti-ai invatat pentru ca ai iesit in oras cu prietenii."Stiti fac un tratament pentru sinuzita si unele pastile imia fecteaza memoria,asa ca am utat ce am invatat".

3.Ooops!Tota clasa vrea sa mearga la piscina,insa tu nu ai chef sa te dezbraci de fata cu toti baietii."Mi-a intrat la apa costumul de baie si nu am avut timp sa-mi cumpar altul ,asa ca se pare,nu ma voi balaci azi"

4.Iubitul tau te prinde in flagrant:ti se scurge privirea dupa cel mia frumos baiat de la petrecere."Mamaaa,ce seamana baiatul acesta cu varul meu din Constanta"

5.Tocmai ai distrus o pereche de balerini m"imprumjutati"e la sora ta."Eu nu inteleg unde au disparut.Dar stiii ca nici eu nu-mi gasesc geanta galbena?In casa asta se intampla lucruri ciudate"

6.Ai ratat primele 2 ore de curs.Ce explicatie dai?"Era foarte aglomerat si am luat taxiul.In taxi mai era o tipa insarcinata...si s-a intamplat sa nasca,asa ca am ramas sa o ajut.Nu puteam sa plec,nu?"

7.Profa de filo iti cere sa-i dai referatul despre Pascal,pe care nu l-ai facut.De ce ?Nici numai conteaza motivul."Stiti azi dimineata,in autobuz,am cedat locul unei doamne in varsta,si din greseala am uitat acolo mapa cu referatul la filo."

8.Mergi la ziua unei prietene cand la usa ,constati ca ai uitat sa-i cumperi cadou."Imi pare rau,dar nu stii ce am patit pe drum.M-au atacat niste hoti si mi-au furat si geanta in care era cadoul pentru tine."

9.Ai spart ceasul tatalui tau,pe care l-ai subtilizat sa-l porti la un party,pentru ca e mare si cool."Am vrut sa-i fac tatei o surpriza si sa-i cumpar o baterie noua ptr ceas.Dar am alunecat pe gheata si....Cum?Sunt 20 de grade afara?"

10.Nu ai chef de ora de sport."Stiti,aseara am scos cainele la plimbare si m-a alergat prin niste tufisuri ciudate si am o alergie.Cred ca am luat purici"

10.b)[nu m-am putut abtine]...Mama a plecat la serviciu si te-a rugat sa bagi rufele la spalat la masina.Insa tu ai stat a povesti cu Mirela pe mess,si ai uitat complet de rufe."A fost pana de curent.De ce functioneaza calculatorul?Ptr ca...pana de curenta  fost numai in baie"


[sunt preluate si adaptate:D:)))..si unele chiar am avut buna vointa sa le inventez]

Niciun comentariu: