luni, 4 iulie 2011

Doar al meu

Imi place pielea lui infierbantata.Si-a prajit soriciul la soare si acum sufera. Ca un caine plouat.Si dupa ce pun paie pe foc il dau cu crema ptr protectie.Am grija de el. Si el de mine.Imi place ca  e dispus sa faca schimb de mancare cu mine, sau si mai grav, sa renunte la a lui ptr mine(chiar daca este infometat). Ador sa ma lase sa-l dau cu crema si sa-l fac sa miroase ca mine. Si mai presus de toate ma ia in brate si ma cara-n spate(pe motiv ca face muschi) . Nu-i asta imaginea perfecta a unui baiat ideal? Ba, cum sa nu. Si-ii al meu! Doar al meu.


*pamflet

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hi I do not agree with all of you!

pistruiata vesela spunea...

saracul baiat...el sufera si tu il chinui...nu e baiatul ideal, e...nici nuj cum sa-l definesc...e un biet om care are nevoie de ajutor

si daca il chinui asa mult timp cred ca nu va mai fi mult timp al tau...va cauta alt stapan :))