sâmbătă, 11 iunie 2011

Am plans putin...

Azi am ascultat melodia aceasta si m-am gandit ca e cazul sa ma pensez.
 Imi plac le nebunie modelele: 1 si 2. Dar ptr ca nu am sprancenele deschis ela culoare si nici nu ma gandesc sa le vopsesc am luat decizia sa le pensez. Adevarul e ca nici nu au crescut asa mult. Si astept de 5 luni. 5luni in care nu am mai vazut penseta.
 Voaim sa fie putin arcuite. Arcuite spun. Ii arat pzoe doamnei in cauza. Pardon ca numa' doamna nu era la cati nervi mi-a facut. Si incepe.Pune ceara. Pune iar ceara si continua cu ceara. De ce? Pentru ca-i era sila sa umble cu penseta. Daaa!Sillaaaa! Perfect, Oarecum mi-a convenit ca am suferit mai putin. Adica pui mei, nu m-am mai pensat de 5 luni. 5 luni,spun!Adica juma de viata. E normal sa ma doara. Dupa ce ca m-a mutilat, ptr ca asta mi-a facut mai si tipa la mine ca ce ma smiorcai ca ma doare. Poi, frate cum sa nu ma doara cand n-ai mila. Nu spun sa ai mila, da' fi-r-ar al naibii, fii atenta. Nu-mi pui ceara pe pleoapa mobila , tragi ca tampita si apoi spui:"Te-a durut? Lasa ca n-ai nimic E normal". Normal o fi sa fii tu proasta nu sa ma doara pe mine de toti dracii. Si spun asta ptr ca sunt usor masochista. Imi place durerea. Serios. Imi da o stare de bine cand ma doare. Da' tu femeie proasta ai nevoie de un control la oftalmolog. Ti-l platesc eu. C draga de bine n-ai bani de doctori.Doar sa-ti pui unghii false si sa ma zgarii pe mine.
O vaca, ce pot spune! Restul sinonimelor le gasiti in dictionar ( DEX ).
Dar ce fac eu cu sprancenele mele? Mai astept ale 5 luni sa-mi creasca sa se gaseasca alta idioata sa mi le strice. De parca nu ar fi de ajuns. Da nu-i problema, incep sa ma obisnuiesc s afiu inconjurata de oameni ineficieti si inapti. Traim intr-o societate democratica. Eu plang ca si-a batut joc de fata mea si ea zice multumesc ptr tips (ca da, fata draguta, desi i-am zis ca nu-mi place si m-am abitinut sa nu fac o criza tot i-am zis multumesc+ normala atentie care se practica pretutindeni)

Niciun comentariu: