duminică, 5 decembrie 2010

Random

Am ales la intamplare 2 videoclipuri romanesti.Bine,nu chiar la intamplare,ci am ales doua care mi-au atras atentia.
Unul imi place si unul nu-mi place.Ati auzit de Deliric?Eu una nu.Pana saptamana trecuta.Sau pana acum doua saptamani.Intrasem pe blog-ul lui Ndn ca sa vad ce mai e nou si am ales,evident la intamplare,o melodie .De fapt era prima:”>si am dat click.Am ascultat-o.O data,de doua ori,de trei ori..awesome…il intreb daca-mi da voie sa scriu si eu despre Deliric si a zis ca da.Ok.Ce pot spune despre el?Nimic.Ce pot spune despre muzica lui?Nimic.Ce pot spune despre acest videoclip?Multe.Mi-a placut.Si desi Romania e ‘tarata –n noroi’ imi place atat de mult.Cred ca e unul dintre cele mai bune videoclip-uri pe care le-am vazut in Romania pana la ora actuala.(pentru acest gen de muzica).Asa ar mai fi cateva(care evident nu sunt regizate de romani) de buna calitate.Momentan imi amintesc de Claudia Pavel si al ei Just a little bit sau de Corina ori Loredana.Da cele din urma sunt adevarate fashion icon-uri si ma fac sa fiu oarecum mandra ca sunt romanca.(si faptul ca pot deschide o conserva cu un cutitJ)asta e alta poveste).Si Dan Balan avea  intr-un timp videoclip-uri de calitate.Nu extraordinare,dar era ceva diferit pentru piata din Romania.Motiv pentru care m-a dezamagit complet ultimul lui videoclip.Si penultimul.Conteaza pentru el ca m-a dezamagit pe mine?Nu…Nici macar ptr mine nu conteaza.Incepand cu ideea care e tampita(si exceptand chilotii primelor doua fete ‘omorate’ care-mi plac la nebunie..chilotii evident) ,cadrele prost filmate si faptul ca ar trebuit sa investeasca in niste actrite bune,sau macar intr-un regizor care sa ascunda senzatia de fake,tot videoclip-ul mi se pare de mana a doua .It is cheap!!Miscarile si gesturile fetelor sunt ieftine.

songsDeliric & Dan Balan

ps:este scris acum aproximativ 2-3 saptamani,poate chiar o luna,dar mi-a fost sila sa-l postez
pps:nu sunt profesionist in domeniu,dar lucrez la asta...printre altele studiez si film..si sunt oarecum mandra de mine:X

Niciun comentariu: